2010年11月6日星期六

De beste cijfers die de studenten eigenlijk niet willen leren


leren, ik ben bang dat ze zou zijn jimmy choo geworden openbare school jongens jagen achter het object. Maar de jongens zijn nog een aantal ik niet de diepte van de totale schrijven van een liefdesbrief aan Chen Yao SMS-berichten versturen, maar de zogenaamde liefdesbrieven en SMS-berichten dat ze niet naar een van de know.Maar Xiao Chen Yao druk op een verrassing, nadat hij yu nog steeds geen reactie, en Chen Yao dat wanneer hij in slaap viel, dus ik kan niet echt blijven zeggen. Xiao Yu is niet bang, maar echt in slaap, maar hij wist niet hoe de liefde van leren met hun eigen tafel met zeggen dat ze niet willen om dingen te leren.Het einde van een klasse binnenkort, Qin Ru geuit in de klas na die liep naar de tafel Yu Xiao schok gaf hem een duwtje, en zei: "Je komt naar mijn kantoor om te bezoeken, de volgende klasse die u de eerste plaats, aan de andere kant! "Qin Ru uit finish van de klas.Xiao Qin Ru leerkrachten in heel de gebouwen niet in paniek te dekken het verleden konden Zhuangshui krijgen als Qin Ru leerkracht meestal erg aardig voor hem, dus ze moet uitleggen.Qin Ru leraar kantoor is niet, noch is de leraar tafel voor vier, maar deze keer waren ze niet in de andere drie, dus dit is niet de enige kantoorgebouwen en Qin Xiao Ru verrassing twee. Op dit moment waren er twee zitten op twee stoelen, een tafel in het midden alleen. Qin Ru en studenten en de studenten zitten en praten altijd over te praten."Xiao Yu verrassing! Waarom ben je slapen in de klas, wat er gebeurd is is niet de situatie van uw huis?" Qin Ru is stem was zacht."Nee! Dat zal ik nooit willen leren!" Xiao Yu bang of voelen als een lange tijd moet rechtstreeks en Qin Ru duidelijk."Wat? Wat bedoel je?" Qin Ru kan mijn oren niet geloven, de klas is het leren van de harde, de beste cijfers die de studenten eigenlijk niet willen leren."Dat ik niet de bedoeling om te leren! Nooit studie van de" shock Xiao Yu is zeer vlak toon.Qin Ru plotselinge en stond stil, maar na een moment met een soort van zachte toon zei:? "Als je niet leert, hoe zou je je grootmoeder feed doen om de straat rijden op een driewieler of ook zakken mee te nemen wanneer porter? ""Ik ... ... Ik ga om te gaan als dragers!" Omdat Shaw wil niet in paniek te raken Yu Ru-Qin vertelde de echte reden waarom ze zegt naar beneden te gaan."U? U dit fysieke als dragers?" Op dit punt een aantal dumbfounding Qin Ru Zhen, Xiao Yu Hoewel het niet bang is mager, maar niet robuust, als dragers, het was niet druk San Liangxia get

没有评论:

发表评论